CNBC: Американський бізнес знайшов спосіб обійти мита Трампа

Американські імпортери згадали закон від 1988 року, який може допомогти їм нівелювати наслідки торгівельних воєн, розв’язаних Дональдом Трампом, повідомляє телеканал CNBC. 

Бізнес став активно користуватися так званим правилом першого продажу, за яким імпортні мита розраховуються на підставі найпершого продажу товару в ланцюжку трансакцій. Наприклад, у випадку з товаром з Китаю він повинен бути спочатку проданий китайським виробником посереднику, а той уже повинен перепродати товар імпортеру в США.

«Коли під час першого терміну Трампа було введено 25-відсоткове мито (на китайські товари у 2018 році), тоді ми й почали отримувати дзвінки. З введенням нових мит люди знову почали згадувати про правило першого продажу», – повідомив CNBC партнер американської консалтингової фірми Moss Adams Сід Паруті.

Як зазначає телеканал, скористатися цим правилом на практиці не так просто. Імпортеру треба довести, що товар спочатку призначався для продажу в США, а всі посередники повністю незалежні від імпортера юрособи.

Зрештою, для подання заявки до Митно-прикордонної служби США імпортеру необхідно знати початкову ціну на товар, встановлену виробником. А посередники далеко не завжди надають такі дані. Виходячи з усього цього, правилом першого продажу найчастіше користуються продавці люксових товарів, де націнки спочатку великі, отже, рітейлер може заощадити значні суми.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

2025-05-27