McDonald’s витратить $100 млн на маркетинг і допомогу своїм франчайзинговим партнерам, які постраждали від недавнього скандалу з отруєнням кишкової паличкою, повідомляє CNN. У пам’ятці, розісланій співробітникам McDonald’s і опинилася в розпорядженні CNN, йдеться, що компанія витратить $35 млн на знижкову акцію з продажу курячих нагетсів, а також $65 млн на виплати франчайзі, які найбільше постраждали від спалаху кишкової палички.
Центр контролю та профілактики захворювань (CDC) МОЗ США повідомляв, що по всій країні було зафіксовано понад 100 випадків отруєння. Усі хворі повідомили, що перед появою перших ознак отруєння їли у McDonald’s. Більшість із них згадало «Роял чизбургер».
За даними CDC, джерелом спалаху кишкової палички, швидше за все, була свіжа цибуля, яка входить до складу цього чизбургера. У результаті до мережі фастфуду було подано судові позови.
Раніше McDonald’s відзвітувала, що за підсумками третього кварталу її виручка досягла $6,9 млрд, що на 2% більше, ніж за той же період минулого року, і вище за $6,8 млрд, на які очікували аналітики. Чистий прибуток мережі ресторанів швидкого харчування склав $2,3 млрд — $3,23 у перерахунку на акцію,— скоротившись на 1% порівняно з минулим роком. Аналітики очікували скромнішого показника $3,2 у перерахунку на акцію.
Спасибо!
Теперь редакторы в курсе.