Данське відомство з судноплавства Sofartsstyrelsen оголосило, що посилить перевірки нафтових танкерів у своїх водах щодо дотримання ними «правил безпеки судноплавства на морі, захисту навколишнього середовища та захисту моряків».
У заяві наголошується, що це робиться «у відповідь на діяльність старих танкерів у датських протоках, що підвищує ризики та побоювання за безпеку мореплавців та навколишнього середовища», передає AFP.
В останні місяці головним маршрутом експорту російської нафти стало Балтійське море, яке сполучається з океанами через датські протоки (поділяють континентальну частину Данії, кілька її островів та Скандинавський півострів — територію Швеції та Норвегії).
Більшість російської нафти перевозиться танкерами «тіньового флоту», зареєстрованого та обслуговуваного поза західними юрисдикціями. Київська школа економіки у нещодавній доповіді відносила до «тіньового флоту» близько 450 танкерів.
Україна та її союзники підозрюють, що ці танкери не тільки перевозять нафту за ціною, вищою за встановлену західними країнами стелю в 60 доларів за барель, але також ушкоджують, можливо навмисне, підводні кабелі.
Спасибо!
Теперь редакторы в курсе.