FAA попередило про можливе заклинення керма у Boeing 737

Федеральне управління цивільної авіації США (FAA) випустило попередження для авіакомпаній про нову виявлену проблему з літаками Boeing 737. Цього разу йдеться про можливе обмеження або заклинювання керма напряму.

FAA повідомило про недавній інцидент з Boeing 737-8, коли пілоти не могли зрушити з місця педалі керма напряму під час посадки. Регулятор уточнив, що причиною інциденту могла бути встановлена ​​система автоматичного контролю управління Boeing, зазначивши, що авіакомпанії повинні попередити пілотів про можливе «заклинення або обмеження руху (педалей керма напрямку) під час польоту або посадки через вологу, яка може накопичуватися та замерзати».

Повідомлення FAA послідувало за звітом Національної ради з безпеки на транспорті (NTSB) від 26 вересня, в якому йшлося про проблему з управлінням Boeing 737. За даними NTSB, проблемну систему контролю руху встановлено на лайнерах 737 і 737 NG, що належать понад 40 іноземним авіаперевізникам.

У повідомленні FAA говориться, що перевірку своїх лайнерів повинні провести оператори моделей 737, 737 NG, 737-8, -8200 та -9 (MAX).

Boeing з початку року переслідують проблеми, пов’язані із надійністю її літаків. Проблеми почалися 6 січня, коли літак 737 MAX 9 авіакомпанії Alaska Airlines був змушений негайно повернутися до аеропорту Портленд. Після цього інциденту польоти Boeing 737 MAX 9 були припинені кілька тижнів. У ході перевірок з’ясувалося, що на багатьох Boeing 737 заглушки люків було встановлено неналежним чином. Також у лайнерів виявились інші проблеми з фюзеляжем.

Низка скандалів призвела до зміни керівництва компанії. Генеральний директор Девід Калхун у березні оголосив про свій відхід. Його наступником став Келлі Ортберг, який розпочав виконання обов’язків 8 серпня.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

2024-10-10