Компанія Ferrari представила трековий гіперкар 499P Modificata, створений на базі гоночного прототипу 499P, з яким марка після 50-річної перерви повернулася із заводською командою у гонки на витривалість.
В основу новинки ліг автомобіль, який у 2023 році виграв марафон «24 години Ле-Мана». Силовий агрегат побудований на основі бензинового турбомотора V6 від гоночного купе Ferrari 296 GT3 у поєднанні із гібридною системою ERS. Сумарна потужність силової установки не перевищує 680 л. Повнопривідний прототип оснащений 7-ступінчастою секвентальною коробкою передач.
За рахунок відсутності необхідності відповідати обмеженням технічного регламенту, силова установка стала потужнішою. Її віддачу збільшили до 710 л.с., а додаткові 160 л.с. можна отримати сім секунд за рахунок використання функції Push to Pass. Привід на передню вісь у версії Modificata підключається на малій швидкості, а у гоночної машини він активується лише після 190 км/год.
У трекового гіперкара переналаштовано підвіску, змінено установки всіх електронних систем та додано нових помічників водія. Спеціально для Ferrari 499P Modificata розроблені нові покришки Pirelli з більш швидким прогріванням та покращеними зчіпними властивостями.
Тираж Ferrari 499P Modificata не названий, а вартість гіперкара становитиме від 5 млн євро. Використовувати новинку можна буде лише в рамках програми Sport Prototipi Clienti, яка має на увазі спеціально організовані трек-дні для власників гіперкара з повним обслуговуванням автомобілів.




