Компанія Geely готує спрощений бізнес-седан із двигуном від Coolray. У відкритій базі Мінпромторгу Китайської Народної Республіки з’явилася інформація про чотиридверку Preface (відома у Китаї під ім’ям Xingrui) з 1,5-літровим агрегатом. На даний момент Geely Preface доступний з безальтернативною “турбочетвіркою” об’ємом 2,0 літра. Перехід на малолітражний агрегат напевно дозволить знизити ціну та податковий тягар седана.
Geely Preface продається в Китаї з осені 2020 року, а минулої весни бізнес-седан навіть привозили до Білорусі для вивчення попиту. Майбутня зміна двигуна стане першим технічним апгрейдом чотиридверки, хоча косметичне оновлення зовнішності вже відбулося.
З сертифікаційних документів можна дійти невтішного висновку, що Geely переведе Preface на 1,5-літрову «турбочетверку» BHE15 потужністю 181 кінську силу. На кросовері Coolray цей агрегат видає 290 Нм моменту, що крутить, перетравлює бензин АІ-92.
Для порівняння 2,0-літровий турбомотор розвиває 190 кінських сил і 300 Нм моменту, що крутить, але вимагає переплачувати за АІ-95. Обидва двигуни поєднуються з 7-ступінчастим преселективним «роботом».
Змін за зовнішністю та салоном поки не заявлено. Ймовірно, після переходу на 1,5-літрову турбочетвірку Geely Preface подешевшає. На даний момент ціни на бізнес-седан стартують зі 113 700 юанів (еквівалент 1,36 мільйона рублів). Росіянам велика чотиридверка Geely не обіцяна, а ось бюджетний Emgrand у нашій країні ось-ось з’явиться.
Спасибо!
Теперь редакторы в курсе.