Єврокомісія у рамках підготовки до виборів у Німеччині проведе своєрідні «стрес-тести» з метою з’ясувати, наскільки ефективно великі соцмережі можуть протистояти спробам втручання у вибори та боротися з дезінформацією.
Для цього, як повідомляє Bloomberg, Єврокомісія запросила представників компаній X, TikTok, Meta Platforms (визнана екстремістською та заборонена в РФ), Snap Inc., Alphabet, Microsoft на зустріч із німецькими регуляторами. Зустріч відбудеться 31 січня у Бонні.
На зустрічі представники Єврокомісії та німецьких регуляторів обговорять із компаніями різні сценарії потенційного втручання у вибори, включаючи кібератаки, дезінформаційні кампанії та поширення фейкових новин, створених за допомогою штучного інтелекту. Компанії розкажуть, які вони мають можливості захисту від подібних загроз.
Відповідно до європейського закону про цифрові послуги (Digital Services Act, DSA) соцмережі зобов’язані боротися зі шкідливим і протизаконним контентом на своїх платформах. Компанії, представники яких запрошені на зустріч до Бонна, відмовилися давати коментарі Bloomberg. Вибори у Німеччині призначено на 23 лютого.
Спасибо!
Теперь редакторы в курсе.