Британська газета Independent, яка проаналізувала супутникові знімки Кримського мосту, пише про те, що цим мостом за останні три місяці вже майже не ходять військові вантажні залізничні склади.
“Аналіз супутникових знімків показує, що на мосту практично немає руху і, отже, він може перестати бути ефективною військовою метою для українських військ”, – пише Independent.
Як зазначає газета, за понад три місяці лише 29 лютого було помічено одного російського вантажного поїзда з приблизно 55 вагонами з паливом.
Ні в березні, ні в квітні, стверджує агентство Molfar, що базується в Дніпрі, мостом не було ніяких пересувань російських збройних сил. Агентство використало для свого аналізу комбінацію супутникових знімків Maxar, підрахунку вагонів та ідентифікацію вантажів.
Читайте також: Голова СБУ: Кримський міст приречений
Рішення припинити використання Керченського мосту для постачання російських збройних сил збіглося з різким зростанням вантажних перевезень через Тамань у Ростовській області, повідомив генеральний директор компанії Molfar Артем Старосек.
На його думку, Києву тепер слід зосередити свою увагу на Мелітополі, Бердянську та Маріуполі, де Росія прокладає нові залізничні лінії, щоби пов’язати ці окуповані українські регіони з Кримом та материковою Росією.
Нова залізнична лінія від Мелітополя до Бердянська та Маріуполя і далі до Ростова в Росії, ймовірно, використовуватиметься російськими військами для нового наступу, яке, як багато хто очікує, може розпочатися влітку, підсумовує Independent.
Спасибо!
Теперь редакторы в курсе.