Бос Mercedes закликав Євросоюз зменшити мита на китайські автомобілі. У розмові з Financial Times Ола Калленіус дав зрозуміти, що загороджувальні мита та політика протекціонізму лише шкодять бізнесу. Керівник Mercedes-Benz запропонував знизити до мінімуму ввізне мито на електромобілі з КНР: на його думку, в перспективі це дозволить європейським автовиробникам випускати більш якісні автомобілі.
Заяви Оли Калленіуса суперечать політиці Євросоюзу: єврокомісія розглядає можливість підвищення імпортного мита та підозрює Пекін у нечесній конкуренції. Однак бос Mercedes-Benz наводить Китай як приклад.
«Найкращі китайські компанії проти протекціонізму. Вони хочуть конкурувати у світі, як і всі інші», – наголосив топ-менеджер.
Проти китайських електромобілів виступають Renault і Stellantis, які не мають великого бізнесу в Піднебесній. Німецькі автовиробники, для яких КНР є головним ринком, проти посилення ввізного мита з боку Євросоюзу, адже Пекін може піти на заходи у відповідь.
Позиція Оли Калленіуса є логічною тому, що Mercedes-Benz прагне сфокусуватися на більш дорогих і розкішних моделях, з якими китайські електромобілі поки що не конкурують.
В даний час китайські електромобілі оподатковуються десятивідсотковим митом при імпорті до Європи. Європейські автовиробники платять 15 відсотків при експорті до Китаю, але більшість автоконцернів обходять обмеження за рахунок локального збирання. Volkswagen має спільні підприємства з FAW, SAIC і JAC, Mercedes-Benz — Beijing, BMW — Brilliance.
Раніше повідомлялося, що автомобілі Volkswagen, що розробляються в Китаї, отримають HarmonyOS.
Спасибо!
Теперь редакторы в курсе.