У неділю, 23 березня державний концерн “Укрзалізниця” зазнав масштабної кібератаки. Через зовнішнє втручання в IT-інфраструктуру компанії протягом більш ніж 4-х діб не працювали системи онлайн-купівлі квитків. Роботу застосунку УЗ вдалося відновити тільки 27 березня.
За словами очільника “Укрзалізниці” Олександра Перцовського, хакерська атака була настільки потужною, що на відновлення IT-систем “Укрзалізниці” може знадобитись від 4-6 тижнів до кількох місяців. Також стало відомо, що через кібератаку “Укрзалізниці” частину співробітників компанії відправлять у простій.
Дійшло до того, що під питанням опинилася своєчасна виплата заробітної плати за березень, адже було атаковано сервери та IT-системи “Укрзалізниці”, основним призначенням яких є облік відпрацьованого часу та нарахування зарплати.
У четвер, 3 квітня, прес-служба УЗ опублікувала повідомлення, в якому запевнила залізничників у тому, що зарплатня за березень буде виплачена вчасно:
Ситуацію що склалася на “Укрзалізниці” влучно охарактеризував машиніст УЗ Андрій Бойкачов, який написав у соцмережі Facebook такий допис:
Більшість з адміністративного персоналу та робітників, дотичних до процесу перевезень, через вплив хакерської атаки на Укрзалізницю відчули на собі ситуацію, в якій машиністи опиняються майже кожну поїздку.
Коли ти не є винним у виникненні несправності, а тобі доводиться використовувати усі свої знання, досвід та кмітливість аби швидко відновити рух поїзда.
І сподіватися на те, щоб на оперативній нараді тебе не покарали за те, що знайшов та усунув ту несправність не настільки швидко, як хотілося б керівництву (яке вже потім взнає “справжню” причину несправності).
Я пишаюся усіма залізничниками, які забезпечують безперервність виробничого процесу попри усі негаразди та дезорієнтацію вищого керівництва у своїх пріоритетах та цілях!
Спасибо!
Теперь редакторы в курсе.