Кібератака “Укрзалізниці”: Частину співробітників компанії відправлять у простій

До відновлення функціональності внутрішніх IT-систем Укрзалізниці для працівників, які виконують свої обов’язки працюючи із обчислювальною технікою та не мають  наразі повноцінного завантаження, буде введений режим простою. Відповідна заява голови правління УЗ Олександра Перцовського була опублікована в корпоративному каналі залізничників «УЗ ВЕЗЕ». 

Перцовський нагадав, що ІТ-фахівці компанії вже четверту добу працюють над відновленням роботи інформаційних систем Укрзалізниці після масштабної кібератаки.

«Уже запущено застосунок для купівлі квитків. Наразі його поступово стабілізують і повертають функціонал. Також паралельно команди працюють над відновленням систем, пов’язаних із вантажним рухом, наших внутрішніх операційних, кадрових, фінансових та інших систем. Уся комп’ютерна техніка персоналу проходить карантин — перевірку на наявність шкідливого програмного забезпечення. Поки тривають ці процеси, на багатьох робочих місцях адміністративний персонал не має можливості повноцінно виконувати завдання через відсутність доступу до ІТ-систем», — зазначив голова української залізничної компанії.

Варто зазначити, що режим простою передбачає оплату у розмірі 2/3 від окладу або тарифу.

Посадовець додав, що УЗ не може собі дозволити, аби «адміністративний персонал, як головному офісі компанії, так і у філіях та в регіонах, просто приходив на роботу та «дивився у вимкнений комп’ютер».

«Ми схвалили рішення: до відновлення функціональності внутрішніх систем для працівників, які не мають повноцінного завантаження, буде введений режим простою, який частково оплачуватиметься. Це дозволить нам зберегти ресурси, а працівникам — краще організувати свій час. Зміни в організації робочого процесу триватимуть до відновлення корпоративних IT-систем і сервісів», — зауважив голова правління Укрзалізниці.

Нагадаємо, масштабної кібератаки “Укрзалізниця” зазнала у неділю, 23 березня. Через зовнішнє втручання в IT-системи компанії протягом більш ніж 4-х діб не працювали системи онлайн-купівлі квитків. Роботу застосунку УЗ вдалося відновити тільки 27 березня.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

2025-03-27