Міністерство торгівлі Китаю оголосило про запровадження «тимчасових антидемпінгових заходів» щодо бренді, який імпортується з ЄС. Посилаючись на результати проведеної перевірки, міністерство зазначило, що бренді з країн ЄС ввозиться до Китаю за дуже низькими цінами, і це «несе значну загрозу» для власного сектора міцних алкогольних напоїв країни.
Відповідно до заходів Китаю, з 11 жовтня імпортери виробленого в країнах ЄС бренді повинні будуть при ввезенні товару до Китаю вносити заставний депозит у розмірі від 30,6% до 39% від вартості продукції. Таким чином, ввезення міцної алкогольної продукції коштуватиме імпортерам значно дорожче. При цьому Міністерство торгівлі не уточнило, коли та як імпортери зможуть отримати депозити назад.
Найзначніше це торкнеться Франції, на яку минулого року припало 99% бренду, що ввозиться в Китай. Обсяг поставок коньяку досяг у 2023 році $1,7 млрд. За новими тарифами найвище мито буде на Hennessy та Remy Martin — 39% та 38,1% відповідно.
Рішенню влади КНР передувало запровадження ЄС мит на електромобілі, що ввозяться на європейський ринок з Китаю. Ці мита варіюються від 7,8% до 35,3% і додаватимуться до стандартного 10-відсоткового імпортного мита на всі імпортні автомобілі. В результаті загальний тариф, який платитимуть деякі виробники електромобілів, що працюють у Китаї, перевищить 45%.
У ЄС вказують, що Пекін активно субсидує виробництво електромобілів, що надає компаніям перевагу на зовнішніх ринках. У Китаї назвали це рішення «політично мотивованим» і тоді в закордонних ЗМІ з’явилася інформація про те, що Китай запровадить мито у відповідь не тільки на європейські автомобілі, а й на молочну продукцію та бренді.
Спасибо!
Теперь редакторы в курсе.