Вибираючи морозиво важливо звертати увагу на етикетку (маркування) продукту, повідомила дієтолог Антоніна Стародубова.
За словами фахівця, на етикетці обов’язково має бути чітко зазначена наступна інформація: виробник та його адреса, дата виробництва, термін та температура зберігання, склад інгредієнтів та харчова цінність на 100 грамів продукту (калорійність, білки, жири та вуглеводи).
Завжди звертайте увагу термін придатності продукту. Якщо маркування стерти або не читається, такий продукт краще не купувати. Особливо, якщо йдеться про харчові продукти для дітей
Якщо морозиво виготовлено з використанням замінників молочного жиру, тобто введенням у рецептуру рослинних жирів – це обов’язково має бути зазначено на упаковці, зазначила лікар.
Залежно від вмісту молочного жиру, що входить до складу продукту, виділяють кілька видів морозива:
- молочне морозиво (до 7,5%),
- вершкове (8-11,5 відсотків),
- пломбір (12 відсотків та вище),
- морозиво із замінником молочного жиру (при цьому масова частка рослинного жиру має бути не більше 12 відсотків від масової частки молочного жиру).
Важливо, щоб морозиво зберігало свою первинну форму та цілісність упаковки, наголосила фахівець. Деформація, неоднорідна консистенція з включенням дрібних кристаликів льоду вказує на те, що був порушений режим зберігання, і морозиво зазнавало часткового розморожування та повторного заморожування. Такий продукт є небезпечним, і його вживання в їжу може призвести до негативних наслідків для здоров’я, попередила лікар.
Спасибо!
Теперь редакторы в курсе.