Мережа ресторанів «Макдоналдс» відмовиться від використання системи штучного інтелекту (ШІ) для формування замовлень через постійні скарги клієнтів на помилки. Про це із посиланням на заяву компанії повідомляє телеканал SkyNews.
Розроблену компанією нейромережа випробовували з 2021 року. Вона мала обробляти голосові замовлення та формувати видачу. Проте в останні місяці у соцмережах з’являються ролики, де видача не має жодного стосунку до запиту.
Наприклад, в одному з випадків ШІ вирішив прикрасити морозиво беконом, в іншому до замовлення було додано курячих нагетсів на 211 доларів.
Читайте також: McDonald’s представив парфуми із запахом картоплі
Популярність отримав ролик, де дівчина намагається замовити морозиво та пляшку води, але отримує кілька порцій морозива, кетчуп та вершкове масло.
Від технології відмовляться до кінця липня, договір на її використання не продовжуватимуть. У керівництві мережі ресторанів пояснили, що партнерство з IBM припиняється після ретельного аналізу ситуації, система припинить роботу у всіх точках. Втім, у компанії припустили, що одного разу нейромережі зможуть бути корисними у їхньому бізнесі.
Спасибо!
Теперь редакторы в курсе.