Керівництво Mercedes-Benz має намір скоротити витрати на 10% до 2027 року, а також досягти зміцнення продажів і прибутковості в умовах жорсткої конкуренції на автомобільному ринку. Про це компанія оголосила після публікації слабких річних результатів та невтішних прогнозів на 2025 рік.
За підсумками 2024 року виручка Mercedes-Benz скоротилася на 4%, до €145,6 млрд. Доходи на акцію впали на 24%, до €10,19, прибуток до сплати податків — на 31%, до €13,6 млрд х Китаю та Німеччини.
Попит на автомобілі в Європі залишається на рівні до пандемії COVID-19, а китайські покупці віддавали перевагу бюджетним маркам місцевого виробництва. Усього за рік компанія продала 1,98 млн. транспортних засобів.
- Читайте також: Honda готова поновити переговори з Nissan
У 2025 році компанія очікує продажу ще менше транспортних засобів і прогнозує, що прибуток до сплати податків теж буде нижчим за показник 2024 року. У Mercedes-Benz також очікують, що прибутковість від продажів у 2025 році становитиме 6–8%, хоча раніше компанія ставила за мету показник до 14% «за добрих часів» і не нижче 8% — «у складні».
З огляду на ситуацію компанія знижує дивіденди з €5,3 до €4,3.
Спасибо!
Теперь редакторы в курсе.