Mercedes розглядає співпрацю з BMW у сфері бензинових двигунів, повідомляє Autocar. Сторони вже перебувають на високому рівні планування, а остаточне рішення очікується до кінця 2025 року. За домовленістю BMW може постачати нове покоління турбованих чотирициліндрових агрегатів B48, які встановлюють у більшість сучасних моделей BMW та Mini.
Двигуни будуть використовуватися у різних моделях Mercedes — від CLA, GLA, GLB та “Little G” до C-Class, E-Class і GLC. Це дозволить знизити витрати на розробку, забезпечити відповідність екологічним нормам Euro 7 та продовжити виробництво двигунів внутрішнього згоряння. Також це розширить лінійку plug-in гібридів без значних додаткових інвестицій.
Наразі Mercedes застосовує власний турбований чотирициліндровий мотор M252 об’ємом 1,5 л, вироблений у Китаї спільним підприємством Horse (Geely і Renault), який підходить для м’яких гібридів, але не для плагін-гібридів чи електромобілів із додатковим генератором. Використання двигуна BMW B48 дасть універсальніший варіант для компактних і середньорозмірних моделей, завдяки можливості розташування як поперечно, так і поздовжньо.
Обговорюється також створення спільних виробничих майданчиків, включно з можливим заводом у США, щоб знизити митні ризики та оптимізувати ланцюги постачання.
Якщо угода буде укладена, це стане історичним прецедентом: два провідні німецькі виробники преміальних автомобілів уперше поділять не лише двигуни, але й потенційно трансмісії.
Раніше гендиректор Mercedes критикує заборону ЄС на двигуни внутрішнього згоряння з 2035 року.
Спасибо!
Теперь редакторы в курсе.