Microsoft представила генеративну ШІ-модель для створення ігрових світів

Американська корпорація Microsoft разом із Xbox Game Studios та Ninja Theory представила першу у своєму роді генеративну модель штучного інтелекту для відеоігор під назвою Muse. Система здатна генерувати ігрове оточення, керовані дії та передбачати розвиток ігрового процесу.

Muse була навчена на даних про геймплей з гри Bleeding Edge – ІІ проаналізував понад мільярд зображень та дій гравців. В даний час система може генерувати одну секунду геймплею з роздільною здатністю 300х180.

У Microsoft розраховують, що Muse відкриє нові можливості для розробників та геймдизайнерів та дозволить експериментувати з ігровими механіками та сценаріями на ранніх етапах розробки.

Раніше Microsoft інтегрувала ШІ-асистента Copilot до програми Paint. Також компанія представила функцію Storyline для Teams – стрічку новин, що дозволяє публікувати оновлення, взаємодіяти з колегами та ділитися інформацією.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

2025-02-25