Компанія Toyota провела рестайлінг Aygo X, найменшої моделі марки поза сегментом кей-карів. Хетчбек вперше отримав гібридні технології, а також обзавівся новою версією GR Sport. Продажі в Європі та Великій Британії розпочнуться наприкінці року.
Перш Toyota Aygo X була доступна з механічною коробкою передач і тільки з атмосферним агрегатом об’ємом 1,0 л. Тепер хетчбек пропонуватиметься лише з автоматом та силовою установкою від Yaris. Це 1,5-літровий двигун у зв’язці з електродвигуном і варіатором, система видає 116 к.с., що на 44 сили більше в порівнянні з неелектрифікованим попередником.
Час розгону з нуля до «сотні» складає менше 10 секунд, насамперед хетчбек виконував цю вправу за 14,9 секунди. Витрата палива заявлена на рівні 3,8 л на 100 км.
Для розміщення гібридної системи передню звис Aygo X подовжили на 76 мм, тепер загальна довжина становить 3776 мм при колісній базі 2430 мм.
Зовні рестайлінговий Toyota Aygo X відрізняється новою решіткою радіатора, переробленою оптикою та іншим капотом. На зміну аналогової приладової панелі прийшов 7-дюймовий дисплей, електронне гальмо стоянки тепер є в базовій версії. У версії GR Sport хетчбеку обіцяно гостріше управління та інші налаштування підвіски, 18-дюймові диски, грати радіатора в більш агресивному дизайні та інші стилістичні зміни.
Раніше повідомлялося, що Toyota зупинила виробництво на чотирьох заводах через скандал з моторами.
Спасибо!
Теперь редакторы в курсе.