Netflix прозвітував за останній квартал 2023 року, він виявився найуспішнішим четвертим кварталом в історії компанії з погляду чистого приросту користувачів. База передплатників сервісу збільшилася на 13,1 млн осіб, а за підсумками всього 2023 кількість користувачів склала 260,3 млн осіб, що майже на 13% більше, ніж у 2022-му.
Виручка стрімінгового сервісу в четвертому кварталі зросла на 12% у річному обчисленні і досягла $8,83 млрд. Чистий прибуток виріс до $938 млн, що дещо гірше за прогнози аналітиків, які очікували, що цей показник складе $956 млн. Проте акції компанії на позабіржових торгах зростають у ціні майже на 10%.
Як наголошується у звіті, компанії вдалося наростити виручку та кількість передплатників завдяки посиленню тарифної політики. Так, у травні сервіс дозволив користувачам ділитися паролями від свого облікового запису тільки за додаткову плату – $7,99 на місяць.
Але в липні компанія припинила надавати новим користувачам можливість підключати базовий тариф підписки. Тепер їм доступні лише стандартний тариф (з рекламою за меншу суму або без неї, але значно дорожчий) та преміальний, який надає можливість дивитися шоу сервісу на чотирьох пристроях одночасно.
Напередодні Netflix уклав багаторічну угоду з мовною корпорацією рестлінгу WWE (World Wrestling Entertainment). Згідно з умовами угоди, сервіс з 2025 року почне транслювати поєдинки з рестлінгу в США, Канаді, Великій Британії, державах Латинської Америки та інших країнах. Netflix заплатив за права $5 млрд.
Спасибо!
Теперь редакторы в курсе.