Ступінь зносу рухомого складу “Укрзалізниці” ще кілька років тому оцінювалася в приблизно 90 %, з тих пір ситуація як мінімум не покращилася, українською залізницею продовжують курсувати локомотиви та вагони, які вже давно відпрацювали свій експлуатаційний термін.
Керівництво національного залізничного перевізника каже, що “Укрзалізниці”, для заміни локомотивів та вагонів хронічно бракує коштів. Важким тягарем залишається заборгованість компанії, на думку експертів, якщо кардинально нічого не зміниться, то до 2030 року кредитне ярмо УЗ зросте до астрономічної цифри у 7 мільярдів доларів.
Єдиним виходом у ситуації що склалася є ремонт та реконструкція рухомого складу, днями на Одеській залізниці представили відремонтовані локомотиви з відновленням експлуатаційних характеристик та покращеною ергономікою, – відповідний допис було опубліковано у соцмережі Facebook.
“На станції імені Тараса Шевченка презентували відремонтований в умовах депо Одеської залізниці тяговий рухомий склад. Захід відбувся під головуванням в.о. директора регіональної філії «Одеська залізниця» Романа Мякішева та начальника служби локомотивного господарства Олександра Коломійця, які вручили грамоти учасникам виставки-огляду. Колективи локомотивних депо Подільськ та Знам’янка представили електровози ВЛ80с та ВЛ80т, локомотивного депо Христинівка – тепловоз ЧМЕ3, локомотивного депо імені Тараса Шевченка – секцію тепловоза 2ТЕ10м. Зазначений тяговий рухомий склад пройшов поточний ремонт в обсязі ПР-3 з відновленням експлуатаційних характеристик.
В усіх локомотивах відновлено електричні машини та апарати, частково замінено проводи ланцюгів керування та силових ланцюгів. Подбали й про умови роботи локомотивних бригад: поліпшена ергономіка кабін керування, замінена обшивка стін, стелі та покриття підлоги, встановлені світлозахисні штори та нові крісла, оновлені електричні та пневматичні схеми, з’явилися сумки-холодильники, світлодіодне освітлення й системи охолодження повітря в кабіні машиніста. Кузови та екіпажні частини пофарбовані згідно з новим гайдлайном Укрзалізниці”, – йдеться у коментарі до публікації.
Також були опубліковані світлини відновленої техніки “Укрзалізниці”, якість ремонтних робіт була жорстоко розкритикована співробітниками “Укрзалізниці”.
“Запах” фарби вся обнова, – пише Waldem RA.
“Сідушка – вогонь!!!! Це персидський килим?”, – питає Виталий Сергеевич.
“Ахаха, боже, стидоба, та того в до е металу нема виямки, а вона на 100-й слой фарби ще ліплять… Башки нема щоб за стільки років щось друге поставити .. горіть в огні, щоб та драбина зломилась під вами”, – сміється Ромка Базелюк.
“Нічний кошмар машиніста!”, – підсумовує Ярослав Дудник.
Доводиться констатувати сумний факт, за більше ніж 30 років існування “Укрзалізниці” керівництво компанії так і не розпочало роботу по оновленню рухомого складу. Якщо так під далі, то возити вантажі та пасажирів українською залізницею скоро буде неможливо.
Спасибо!
Теперь редакторы в курсе.