Віце-президент Камала Харріс стала першим за 20 років кандидатом у президенти США від демократів, який програв національне голосування. Як зазначило видання The New York Times (NYT), віце-президент поступилася обраному президенту Дональду Трампу усі ключові штати, незважаючи на витрати у розмірі $1,5 млрд за 15 тижнів кампанії.
У матеріалі зазначається, що пані Харріс платила «за лавину реклами», що включає пости в соцмережах, мітинги, концерти знаменитостей і шоу дронів. У середньому просування кандидата витрачалося до $100 млн на тиждень.
Згідно з фінансовими звітами, у період з 21 липня по 16 жовтня віце-президент витратила $494 млн на купівлю та виробництво реклами, а загальна сума видатків на вибори склала $600 млн.
Дональд Трамп та Республіканська партія витратили меншу кількість коштів на рекламу. Джерело NYT повідомило, що всього партія зібрала $1,2 млрд на підтримку свого кандидата.
- Читайте також: Камала Харріс після поразки на президентських виборах може отримати місце судді Верховного суду США
У той же час їхня реклама виявилася більш ефективною, а згідно з даними сервісу відстеження реклами AdImpact, пан Трамп почав витрачати на рекламу на телебаченні трохи більше, ніж пані Харріс.
Голова фінансового комітету Демократичної партії Кріс Кордж заявив, що поразка віце-президента у всіх семи ключових штатах стала «шоком» для членів партії. «Я наполягатиму на ретельному вивченні та аналізі кампанії, її структури, повідомлень, усіх комунікаційних платформ та бюджету»,— написав пан Кордж найбільшим спонсорам кампанії пані Харріс.
Дональд Трамп переміг на виборах президента США, що відбулися 5 листопада. Також Республіканська партія повернула під свій контроль Сенат США, завоювавши у ньому більшість місць. Інавгурація 47-го президента відбудеться 20 січня.
Спасибо!
Теперь редакторы в курсе.