Компанія OpenAI планує додати рекламу у чат-бот ChatGPT, про що свідчать дані з бета-версії Android-додатку. Інженер Тібор Блахо виявив у коді згадки про “функцію реклами”, “пошукову рекламу” та “контент-вітрину”, що може вказувати на підготовку компанії до впровадження рекламних механізмів.
Думка керівництва
Генеральний директор OpenAI Сем Альтман неодноразово коментував можливість реклами у ChatGPT. Торік він назвав поєднання ШІ та реклами «унікально тривожним» і зазначив, що це може стати останнім варіантом бізнес-моделі. Водночас він підкреслив, що не є повністю проти такого підходу і компанія ще визначає формат інтеграції.
Де може з’явитися реклама
Наразі точне місце розміщення рекламних блоків невідоме. Найімовірніше, це торкнеться безкоштовного тарифу, який вже має обмеження на кількість повідомлень, пам’ять та рівень обчислювальних потужностей.
Інші оновлення ChatGPT
- OpenAI оголосила запуск групових чатів для користувачів у всьому світі.
- Компанія планує дозволити еротичний контент для дорослих, обмеживши доступ лише користувачам, які підтвердять свій вік. Ця функція набуде чинності з грудня 2025 року та супроводжуватиметься суворими віковими обмеженнями.
Раніше повідомлялося, що колишні співробітники OpenAI та DeepMind можуть очолити стартап вартістю $1 млрд.





