Операційний прибуток Swatch Group впав на 75%

На тлі різкого зниження попиту на китайському ринку на продукцію Swatch Group її продаж за підсумками 2024 року впав на 12,2%, до 6,7 млрд. швейцарських франків ($7,4 млрд.). Операційний прибуток швейцарського виробника годинника впав на 75%, до $335 млн.

Компанія зазначає, що ситуація на ринку Китаю залишалася “стабільно складною” за дуже “слабкого попиту на споживчі товари в цілому”. Особливо постраждали продажі престижних брендів Breguet та Blancpain.

Компенсувати це не змогли навіть рекордні продажі та зростання частки Swatch Group на ринках США, Японії, Індії та країн Близького Сходу. Особливим попитом користувалися у споживачів минулого року такі марки годинників, як Omega, Longines та Tissot.

Швейцарський виробник прогнозує покращення ситуації у 2025 році з урахуванням планів випуску «широкого асортименту нової продукції у всіх цінових сегментах». Однак, як зазначають у Swatch Group, попит у Китаї поки що залишатиметься помірним. Акції Swatch Group реагують на опублікування фінансових результатів падінням на 7%.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

2025-01-31