На повне відновлення всіх систем після кібератаки “Укрзалізниці” може знадобитись від 4-6 тижнів до кількох місяців, – заявив голова Олександр Перцовський в коментарі для Forbes Ukraine.
“Якщо враховувати всі внутрішні системи, на це можуть піти 4–6 тижнів або навіть місяці. Важко буде відновити нашу закупівельну систему. Туди постійно додавали нові дані, вносили технічні описи всіх наших позицій. Можливо, цю інформацію доведеться збирати по крупинці. Клієнти це не відчують, але це важливо для оптимізації наших процесів”, – зазначив голова правління “Укрзалізниці”.
Перцовський уточнив, що пасажирські сервіси мають бути відновлені до кінця поточного тижня. Сервіси вантажних перевезень – до 10 квітня.
За словами посадовця, починаючи із 2016 року на “Укрзалізницю” фіксувались сотні кібератак, проте остання була найбільш потужною.
“Ця атака була найбільш спланованою і вимагала залучення великих ресурсів”, – підкреслив голова “Укрзалізниці”.
Нагадаємо, 23 березня на “Укрзалізницю” вчинили масштабну кібератаку, через що протягом 4 діб не працювали майже усі онлайн-послуги залізниці.
27 березня систему онлайн-продажів “Укрзалізниці” відновили у резервному форматі для придбання нових квитків на поїзди та їх повернення.
30 березня “Укрзалізниця” відновила ще дві онлайн послуги після масштабної кібератаки. Зокрема, в застосунку УЗ або на сайті знову можна скористатись пільгою для осіб з інвалідністю, також знову можна подивитись онлайн-табло усіх вокзалів у додатку.
В УЗ запевняють, що під час кібератаки не було витоку ані військової, ані персональної інформації, оскільки вона не зберігається в системі.
Спасибо!
Теперь редакторы в курсе.