Porsche переглянула стратегію електромобілів: компанія повертається до ДВЗ та змішує модельний ряд

Компанія Porsche змінює довгострокові плани щодо повної електрифікації модельної лінійки. Попит на електрокари виявився нижчим за прогнози, тому виробник вирішив зробити ставку на збалансований підхід — одночасно розвивати електромобілі та залишати покупцям вибір на користь бензинових моделей. 

За попередньою стратегією Porsche очікувала, що до 80% продажів компанії складатимуть електромобілі. Тепер акцент робиться на різні формати силових установок: електро, гібридні та бензинові моделі.

🔧 Що змінюється у продуктовій лінійці Porsche

  • Компанія працює над новим бензиновим кросовером — він замінить актуальний Macan.
  • Cayenne та Panamera з потужними V8 залишаться на ринку до 2030-х років.
  • Лінійка 718 Boxster / Cayman стане переважно електричною, але спорткари у високопродуктивних версіях збережуть бензинові варіанти.
  • Для прихильників електромобілів Porsche залишає Macan EV, Taycan та готує електричний Cayenne.
  • У розвитку — новий великий кросовер K1, який буде доступний і з електромотором, і з ДВЗ.

🚗 Проблема з Macan

Оригінальний Macan знімуть з виробництва у 2026 році, а його наступник вийде лише у 2028-му, що створить паузу у сегменті компактних кросоверів.

Попри це, Porsche заявляє про впевненість у стратегії та підтримці з боку Volkswagen Group, а також гнучкість у підготовці до вимог ЄС, де з 2035 року заборонять продаж нових авто на ДВЗ.

Раніше повідомлялося, що Porsche побив рекорд “Нюрбургрингу” серед автомобілів з механікою.

 

 

2025-11-24