Німецький автовиробник Porsche зазнав різкого фінансового спаду: у другому кварталі 2025 року прибуток компанії в автомобільному бізнесі (без урахування фінансових послуг) зменшився на майже 91%, склавши лише 154 млн євро. Для порівняння, за аналогічний період 2024 року прибуток становив 1,7 млрд євро, повідомляє BILD.
Виторг бренду також скоротився на 12,9%, опустившись до 8,3 млрд євро. Основною причиною падіння стали проблеми на китайському ринку — Porsche, як і багато інших автовиробників, зіштовхнулася зі зменшенням попиту в КНР. Генеральний директор компанії Олівер Блум визнав, що продажі в Китаї суттєво знизилися.
На ситуацію також вплинули зростання витрат на модернізацію, високі мита США та інвестиції у виробництво електромобілів, що вимагає суттєвих ресурсів.
У відповідь на фінансовий тиск Porsche планує скоротити близько 1900 робочих місць у Штутгарті до 2029 року. Компанія також розробляє інші заходи для оптимізації витрат.
Нагадаємо, у першій половині 2025 року Porsche зафіксувала зниження глобальних продажів на 6% – до 146 391 автомобіля по всьому світу. Це ще один сигнал про потребу в глибокій трансформації бізнес-моделі бренду, орієнтованої на сучасні виклики та глобальну конкуренцію в автоіндустрії.
Раніше повідомлялося, що Volkswagen створив власну ШІ-лабораторію.
Спасибо!
Теперь редакторы в курсе.