Прибуток Starbucks впав на 50%

29 квітня, американська мережа кав’ярень Starbucks представила звітність за другий квартал 2025 фінансового року, що завершився у березні. Виторг виріс на 2,3%, склавши $8,8 млрд. Чистий прибуток компанії впав на 50%, до $384 млн.

Крім того, порівняний продаж Starbucks — тобто продаж без урахування нових кав’ярень, що відкрилися за останній рік,— знизився на 1%. Квартальні результати компанії розчарували інвесторів, її акції на позабіржових торгах знизилися майже на 10%.

Останні квартали були не надто вдалими для Starbucks. Так, порівняний продаж компанії падає вже п’ятий квартал поспіль. З цим, на думку аналітиків, було пов’язано зміну генерального директора минулого року: у серпні новим головою Starbucks став Брайан Ніккол.

У лютому компанія оголосила про скорочення 1,1 тис. офісних співробітників, тобто приблизно 7% усієї кількості таких працівників.

На бізнес компанії, зокрема, впливає економічна невизначеність, інфляція, зокрема сильне зростання цін на каву, а також нові імпортні мита, запроваджені США. При цьому пан Ніккол учора заявив, що хоча нинішня звітність «не відображає наш прогрес», компанія робить деякі успіхи, які будуть видно надалі.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

2025-05-01