29 квітня, американська мережа кав’ярень Starbucks представила звітність за другий квартал 2025 фінансового року, що завершився у березні. Виторг виріс на 2,3%, склавши $8,8 млрд. Чистий прибуток компанії впав на 50%, до $384 млн.
Крім того, порівняний продаж Starbucks — тобто продаж без урахування нових кав’ярень, що відкрилися за останній рік,— знизився на 1%. Квартальні результати компанії розчарували інвесторів, її акції на позабіржових торгах знизилися майже на 10%.
Останні квартали були не надто вдалими для Starbucks. Так, порівняний продаж компанії падає вже п’ятий квартал поспіль. З цим, на думку аналітиків, було пов’язано зміну генерального директора минулого року: у серпні новим головою Starbucks став Брайан Ніккол.
У лютому компанія оголосила про скорочення 1,1 тис. офісних співробітників, тобто приблизно 7% усієї кількості таких працівників.
На бізнес компанії, зокрема, впливає економічна невизначеність, інфляція, зокрема сильне зростання цін на каву, а також нові імпортні мита, запроваджені США. При цьому пан Ніккол учора заявив, що хоча нинішня звітність «не відображає наш прогрес», компанія робить деякі успіхи, які будуть видно надалі.





