Рівень зарплат українських залізничників ніколи не був високим, але з початком війни проти Росії, з лютого 2022 року ситуація в галузі значно погіршилася.
У зв’язку із дефіцитом фінансів, керівництво “Укрзалізниці” припинило сплачувати чимало премій та доплат залізничникам, але останнім часом профспілці залізничників та транспортних будівельників України вдалося почати процес відновлення доплат та премій співробітникам УЗ.
Тим не менш, правління “Укрзалізниці” продовжує порушувати Колективний договір та Галузеву угоду та недоплачує залізничникам кошти, на які виплату яких вони мають законне право.
- Читайте також: “Укрзалізниця” пообіцяла виплатити “оздоровчі” за 2022-23 роки. Чи можна цьому вірити?
Профспілка залізничників і транспортних будівельників України звернулася до народних депутатів профільних комітетів, зокрема щодо статті 11 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану», якою передбачено, що на період воєнного стану дія окремих положень колективного договору може бути зупинена за ініціативою роботодавця.
“Ми надали конкретні пропозиції щодо зміни зазначеної статті, які унеможливлять одноосібне рішення роботодавця щодо призупинення окремих положень колективних договорів”, – повідомили в профспілці.
На думку представників профспілок, Закон № 2136-ІХ, який має неабияке соціальне значення для працівників УЗ, цим Законом внесено соціальну несправедливість щодо залізничників. Працівники залізничного транспорту потребують оздоровлення та лікування так само, як педагогічні працівники та держслужбовці, яким в умовах воєнного стану збережено матеріальну допомогу на оздоровлення згідно із законами. Натомість залізничників обмежено одностороннім рішенням правління АТ «Укрзалізниця».
Підтримати петицію можна за посиланням.
Порушення прав залізничників триває, останнім яскравим прикладом цього стало рішення керівництва УЗ обмежити матеріальну допомогу на оздоровлення 30% від окладу.
Спасибо!
Теперь редакторы в курсе.