У липні-вересні поточного року продаж смартфонів у Китаї збільшився на 3,2% і склав 68,8 млн. Такі дані опублікувала сьогодні, 25 жовтня, дослідницька компанія IDC.
Лідером ринку став бренд vivo: його продаж за рік зріс на 21,5%, а частка на ринку досягла 18,6%. Завдяки початку продажу нових iPhone 16-го покоління компанія Apple, яка не увійшла до топ-5 за підсумками другого кварталу, піднялася на друге місце, її частка становила 15,6%. Раніше повідомлялося, що продажі нових iPhone у Китаї в перші три тижні після випуску були на 20% вищими в порівнянні з дебютом попереднього покоління восени 2023 року. Також у топ-5 увійшли Huawei (частка 15,3%), Xiaomi (14,8%) та Honor (14,6%).
«Значна притока нових пристроїв допомагає стійкому відновленню китайського ринку смартфонів. Незважаючи на економічні складності, що продовжуються, споживачі мотивовані купувати нові смартфони після трьох років відкладеного попиту», – зазначає старший аналітик-дослідник з IDC China Артур Го. Компанія прогнозує, що зростання продовжиться і у четвертому кварталі.
Раніше IDC представила дані з продажу смартфонів у третьому кварталі у світі загалом. Вони зросли на 4%, склавши 316,1 млн. Лідерами з продажу у світі виявилися Samsung, Apple та Xiaomi.
Спасибо!
Теперь редакторы в курсе.