Продажі Gucci в 2024 році впали на 23%

Французька холдингова компанія Kering, до якої входять такі модні будинки, як Yves Saint Laurent, Gucci, Balenciaga, Bottega Veneta, Alexander McQueen та ін., сьогодні представила результати своєї діяльності за четвертий квартал та весь 2024 рік. 

Загальний виторг групи за рік склав €17,2 млрд, що на 12% менше, ніж у 2023 році. Чистий прибуток групи впав на 62%, до €1,1 млрд. Зниження показників багато в чому викликано слабкими продажами бренду Gucci, які становлять майже половину від усіх продажів Kering.

За підсумками минулого року продаж Gucci склав €7,65 млрд — це на 23% менше, ніж у 2023 році. В інших брендів справи не такі сумні: продажі Yves Saint Laurent склали €2,8 млрд, на 9% менше, ніж роком раніше, у Bottega Veneta — €1,7 млрд, на 4% більше, ніж роком раніше.

Результати Kering підтверджують складну ситуацію, що склалася на ринку товарів класу люкс минулого року. Проблеми в економіці КНР, від якої в останні роки залежало багато західних люксових брендів, призвели до зниження продажів товарів класу преміум. Від цього вже постраждали такі компанії, як Burberry, LVMH, Richemont та ін.

Проте сьогодні ввечері після публікації звітності акції Kering не тільки не просіли, а й додали в ціні 1,3%. Аналітики пояснюють це уповільненням спаду продажів наприкінці минулого року. Це дає їм надію, що поточного року ситуація може поступово покращуватись.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

2025-02-12