Продажі Gucci впали на 25%

Французька холдингова компанія Kering, до якої входять модні будинки Gucci, Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Alexander McQueen та ін., опублікувала результати першого кварталу. 

Продажі Kering впали на 14% у річному вираженні і склали €3,88 млрд. Продажі провідного бренду — Gucci впали на 25%, до €1,57 млрд. Обидва показники виявилися нижчими за прогнози аналітиків.

Продажі бренду Saint Laurent впали на 9%, Balenciaga та Alexander McQueen – на 11%. Зростання продажів у бренду Bottega Veneta на 4% і кількох інших не змогло компенсувати загальний спад.

Найбільше продажів упав у країнах Азіатсько-Тихоокеанського регіону через слабкість на китайському ринку — на 25%. У Західній Європі та Північній Америці падіння на 13%, у Японії – на 11%.

Експерти, опитані The Wall Street Journal, зазначають, що Kering продовжує переживати спад, який почався торік через глобальне зниження попиту на ринку товарів класу люкс.

“Початок 2025 року виявився дуже схожим на кінець 2024 року, хіба що ситуація з глобальним попитом на товари класу люкс ще погіршилася в останні місяці”, – зазначають аналітики Citi. Вони також відзначають відсутність приводів для оптимізму на цьому етапі, оскільки Gucci перебуває в процесі перебудови роботи під керівництвом нового креативного директора Демни Гвасалії, який вступив на цю посаду в середині березня, і нові колекції поки не представлені.

Раніше повідомлялося, що Prada може викупити Versace за €1,5 млрд.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

2025-04-25