Китай, найбільший покупець сирої нафти у світі, більше не відіграватиме ключову роль у зростанні попиту на паливо через переход населення країни до використання електромобілів. Такою думкою із Reuters поділилися опитані агентством аналітики.
Згідно з їхніми прогнозами, імпорт нафти до Китаю досягне піку наступного року, після чого попит почне падати. Це, у свою чергу, покладе край багаторічному періоду, протягом якого КНР була основним драйвером зростання споживання нафти.
У матеріалі йдеться про те, що швидкий перехід Китаю до електромобілів здивував як виробників нафти, так і інвесторів. Китайський попит становить 41% річного приросту світового споживання нафти, що робить його практично непоправним на світовому ринку.
Учора, 3 грудня, джерела Reuters заявили, що премії на російську далекосхідну нафту ESPO Blend збільшилися до $1,5 за барель до еталону ICE Brent і досягли найвищого показника з 2022 року.
Попит на ESPO Blend зростає на тлі закупівель китайськими незалежними нафтопереробними заводами, які отримали новий пакет квот на імпорт. Премії на російську нафту також збільшуються через подорожчання іранської нафти. Консалтингова фірма Vortexa звернула увагу, що китайські державні нафтокомпанії збільшили закупівлю сировини наприкінці року для накопичення запасів.
Спасибо!
Теперь редакторы в курсе.