Марка VW представила свій бюджетний електромобіль, поки у вигляді концепту серійним він обіцяє стати у 2027 році. Називається ID Every1. Як запропонувала сама компанія, це «електрична модель початкового рівня».
Тобто якщо ти задумав придбати машину на батарейках марки VW, то починати рекомендується саме з цього хетчбека, а далі можеш пересісти на щось більше. Благо, що того ж таки 2027-го марка з Вольфсбурга обіцяє, що у неї в модельній лінійці буде цілих дев’ять електромобілів.
Яка ж ціна вважається сьогодні бюджетною? За версією VW, це €20 тис., саме стільки коштуватиме ID Every1. Чи багато це чи мало? Дивлячись із чим порівнювати. Якщо з бензиновими малолітражками, дуже багато. А якщо, наприклад, з електричним Renault 4 E-tech, який дебютував на ринку зовсім недавно, то просто задарма, тому що «француз» коштує понад €30 тис.
П’ять дверей, місць у салоні чотири. Об’єм багажника – 305 л, що в принципі чимало для такого крихітного автомобіля. Але якщо перекинути вперед спинки сидінь другого ряду і переднього пасажирського крісла, виходить рівний майданчик для переміщення габаритних вантажів. Тішить, що в салоні не тільки тачскрин по центру торпеди, видно і фізичні кнопки як на консолі під екраном мультимедіа, так і на рульовому колесі. Сидіння спортивні – підголівники зроблені заодно зі спинками крісел.
Електромотор розвиває 95 к.с., максимальна швидкість 130 км/год, пробіг на одному заряді батареї лише 250 км. Як каже статистика продажів, попит на електромобілі падає у всьому світі, окрім Китаю, де любити машини на батарейках змушує суворе законодавство. Але проектування та випуск нової моделі автомобіля – історія довга. Очевидно, що все ще замислювалося в ті часи, коли майбутнє бачилося зеленим, екологічно чистим і в цілому безтурботним. Але довести задумане до кінця, незалежно від, мабуть, теж добрий принцип.
Спасибо!
Теперь редакторы в курсе.