Користувачі зі США почали частіше дивитися YouTube на телевізорах, ніж смартфонах. Про це повідомив гендиректор платформи Ніл Мохан, наголосивши, що щоденне споживання контенту перевищує 1 млрд годин.
YouTube утримує лідерство з переглядів у США завдяки перетворенню на потоковий сервіс. Тепер користувачі можуть бачити коментарі та опис відео на екрані телевізора, а також використовувати функції сезонів і спільного перегляду.
За словами Мохана, «дивитися телевізор для багатьох означає дивитися YouTube». На телевізорі популярні короткі відео Shorts, прямі трансляції та подкасти, а також спорт та телешоу. Розділ YouTube TV налічує понад 8 млн передплатників, а YouTube Premium та Music – 100 млн.
Раніше YouTube почав тестувати голосові коментарі. Також платформа додала в сервіс Playables розраховані на багато користувачів міні-ігри.
Спасибо!
Теперь редакторы в курсе.