Число користувачів сервісу мікроблогів та соціальної мережі Bluesky за останній тиждень зросло на 700 тис. і досягло 14,5 млн. Це частина тих користувачів, які після перемоги Дональда Трампа на виборах президента в США вирішили піти з платформи X (колишній Twitter), пояснюючи це зростанням на ній числа дезінформуючих та образливих публікацій. Про це повідомляє The Guardian. З вересня аудиторія Bluesky зросла на 5,5 млн. людей.
За словами дослідника соціальних мереж Акселя Брунса, професора Університету Квінсленда, якого цитує газета, у Bluesky більш ефективна система блокування акаунтів, що розповсюджують дезінформацію або образливий контент, та регулювання поведінки користувачів на платформі. Тому Bluesky, зазначає експерт, «стала притулком для людей, які бажають мати можливість такого спілкування, яке давав Twitter, але без цього вкрай правого активізму, дезінформації, ксенофобських висловлювань, ботів тощо».
Як повідомляють у Bluesky, більшість користувачів, що перейшли на їх платформу, живуть у Північній Америці або Великобританії. Серед нових користувачів Bluesky виявилась і член Палати представників Конгресу США від Нью-Йорка Олександрія Окасіо-Кортес. У першій же своїй публікації вона написала: «Боже правий, як добре опинитися в цифровому просторі з іншими реальними людьми». Під її дописом вже майже 30 тис. позначок «Подобається».
Це вже не перша хвиля “виходу” користувачів X, більшість з яких переходить у Bluesky. Перша була наприкінці 2022 року після покупки Twitter Ілоном Маском та перейменування його в X. Ще 3 млн користувачів з’явилися у Bluesky у вересні поточного року після заборони мережі X у Бразилії.
Спасибо!
Теперь редакторы в курсе.