Сполучені Штати та іноземний бізнес: про які особливості реєстрації потрібно знати?

new_york

Сильна економіка, зручна система податків, у якій передбачено чимало пільг, збереження конфіденційності – все це характеристики Сполучених Штатів Америки, які приваблюють іноземних підприємців.

Умови для створення та ведення бізнесу в країні створені комфортні, тому багато іноземців, серед яких і українці, прагнуть почати в США свою справу. Про те, як зареєструвати компанію в США, можна дізнатись у спеціалістів Campio Group, які мають більш як 15-річний досвід роботи у даному напрямку і надають широкий спектр інших юридичних послуг.

Збираючись почати бізнес у Штатах, важливо ознайомитись з вимогами, які висуває законодавство країни для іноземних компаній, та дізнатись про його особливості у різних штатах, оскільки відмінності між ними можуть бути суттєвими. Потрібно шукати варіант, де будуть найбільш сприятливі умови для розвитку компанії, враховуючи при цьому напрямок її діяльності.

Переваги реєстрації компанії в Америці

В США є перспективи для розвитку як місцевих компаній, так і іноземних. Серед переваг реєстрації бізнесу у цій країні є:

  • стабільна економіка;
  • правова система, яка працює на захист бізнесу;
  • можливість працювати з маркетплейсами на зручних та вигідних умовах;
  • потужний ринок збуту всередині країни;
  • можливість залучати інвестиції;
  • збереження конфіденційності інформації.

Що стосується податків, то система оподаткування в країні має декілька ступенів, а сплачувати обов’язкові збори потрібно на федеральному, регіональному та місцевому рівнях. Окрім того, у кожному штаті є свій додатковий відсоток податку, який зазвичай додають до федерального.

Як відбувається процес реєстрації фірми в Сполучених Штатах?

Створення компанії в США нерезидентом – процес складний і багатоетапний, але у супроводі досвідчених юристів із Campio Group, які займаються реєстрацією бізнесу у різних країнах світу, він буде значно простішим.

А передбачено у ньому такі кроки:

  • обрати форму ведення бізнесу (LLC, Corporation або іншу);
  • вибрати штат;
  • відкрити рахунок в американському банку;
  • оформити торговий рахунок, на який будуть приходити платежі клієнтів;
  • оформити страховку;
  • проаналізувати податкові зобов’язання;
  • оплатити всі необхідні збори (щорічні та інші, які передбачено законом).

Про інші деталі та особливості процесу розкажуть представники Campio Group, консультуючи онлайн, по телефону або в офісі.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

2024-01-26