Сильна економіка, зручна система податків, у якій передбачено чимало пільг, збереження конфіденційності – все це характеристики Сполучених Штатів Америки, які приваблюють іноземних підприємців.
Умови для створення та ведення бізнесу в країні створені комфортні, тому багато іноземців, серед яких і українці, прагнуть почати в США свою справу. Про те, як зареєструвати компанію в США, можна дізнатись у спеціалістів Campio Group, які мають більш як 15-річний досвід роботи у даному напрямку і надають широкий спектр інших юридичних послуг.
Збираючись почати бізнес у Штатах, важливо ознайомитись з вимогами, які висуває законодавство країни для іноземних компаній, та дізнатись про його особливості у різних штатах, оскільки відмінності між ними можуть бути суттєвими. Потрібно шукати варіант, де будуть найбільш сприятливі умови для розвитку компанії, враховуючи при цьому напрямок її діяльності.
Переваги реєстрації компанії в Америці
В США є перспективи для розвитку як місцевих компаній, так і іноземних. Серед переваг реєстрації бізнесу у цій країні є:
- стабільна економіка;
- правова система, яка працює на захист бізнесу;
- можливість працювати з маркетплейсами на зручних та вигідних умовах;
- потужний ринок збуту всередині країни;
- можливість залучати інвестиції;
- збереження конфіденційності інформації.
Що стосується податків, то система оподаткування в країні має декілька ступенів, а сплачувати обов’язкові збори потрібно на федеральному, регіональному та місцевому рівнях. Окрім того, у кожному штаті є свій додатковий відсоток податку, який зазвичай додають до федерального.
Як відбувається процес реєстрації фірми в Сполучених Штатах?
Створення компанії в США нерезидентом – процес складний і багатоетапний, але у супроводі досвідчених юристів із Campio Group, які займаються реєстрацією бізнесу у різних країнах світу, він буде значно простішим.
А передбачено у ньому такі кроки:
- обрати форму ведення бізнесу (LLC, Corporation або іншу);
- вибрати штат;
- відкрити рахунок в американському банку;
- оформити торговий рахунок, на який будуть приходити платежі клієнтів;
- оформити страховку;
- проаналізувати податкові зобов’язання;
- оплатити всі необхідні збори (щорічні та інші, які передбачено законом).
Про інші деталі та особливості процесу розкажуть представники Campio Group, консультуючи онлайн, по телефону або в офісі.
Спасибо!
Теперь редакторы в курсе.