Temu і Shein втрачають мільйони користувачів у США через мита Трампа

temu

Китайські онлайн-платформи Temu і Shein, які нещодавно стрімко зростали у США, зіткнулися з різким спадом популярності. Причина — жорсткі торговельні заходи президента Дональда Трампа, включаючи скасування пільгового ввезення дешевих товарів з Китаю (режим de minimis) та запровадження мит до 90%.

За даними Sensor Tower, кількість користувачів Temu у США з березня по червень впала на 51% (до 40,2 млн), Shein — на 12% (до 41,4 млн).

Temu вже змінила модель — замість доставки з Китаю компанія працює з локальними продавцями в США. Обидві платформи також значно скоротили рекламні бюджети: Temu — на 87%, Shein — на 69%. Це вплинуло на зниження продажів, які просіли двозначно вже за тиждень після зростання цін.

Через ускладнення доступу до американського ринку компанії переорієнтувалися на Європу. У червні кількість користувачів Temu у Франції зросла на 76%, в Іспанії — на 71%, у Німеччині — на 64%. У Shein — приріст на 13–20% у Великій Британії, Франції та Німеччині.

Раніше повідомлялося, що DHL припиняє доставку в США частини замовлень через нові мита Трампа.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

2025-06-30