Toyota Motor змінює стратегію бізнесу в Китаї

avtozavod

Найбільша у світі з продажу автомобілів компанія Toyota Motor змінює стратегію на китайському ринку. Як повідомляє з посиланням на джерела агентство Reuters, японська компанія має намір до 2030 року випускати в Китаї не менше 2,5 млн., а можливо, і 3 млн. автомобілів на рік. План також передбачає більш тісне об’єднання виробництва та продажів у Китаї, а також передачу більшої відповідальності у питаннях розробки та виробництва автомобілів менеджменту у Китаї.

За даними джерел агентства, якщо затверджено плани з випуску 3 млн автомобілів на рік, тоді збільшення обсягів складе 63%. У 2022 році Toyota Motor виробила в Китаї 1,84 млн автомобілів, у 2023 році – 1,75 млн. Японський виробник вже повідомив деяких своїх постачальників про плани нарощування виробництва, щоб, як пояснюють джерела, запевнити виробників запчастин у прихильності до китайського ринку та зберегти ланцюжка поставок.

Крім того, розширення відповідальності працюючих у Китаї менеджерів компанії, як вважають у Toyota Motor, має підвищити ефективність, оскільки ці люди краще розуміють місцевий ринок, переваги споживачів тощо.

Як зазначає Reuters, йдеться про помітну зміну стратегії Toyota Motor у КНР та прагнення японської компанії повернути собі частку ринку, яку відібрали останніми роками місцеві виробники, включаючи BYD. Стратегія відрізняється про те, що роблять у Китаї інші світові виробники. Вони або скорочують обсяги виробництва там, або взагалі виводять його із країни. Минулого тижня Toyota Motor опублікувала результати третього кварталу поточного фінансового року, повідомивши про падіння чистого прибутку на 55%. Однією з причин падіння прибутку є слабкі продажі в Азії, особливо в Китаї.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

2024-11-11