Рішення BMW вийти із спільного проекту з Toyota і відправити свою модель BMW Z4 у відставку в середині 2025 року, про що стало відомо наприкінці травня, породило величезну кількість чуток про припинення випуску легендарного спорткара Toyota Supra, остання версія якого будувалася на баварських агрегатах. Культовий японський спортивний автомобіль випускався з 1978 по 2002 роки, а потім знову з 2019 року. Supra ніколи не славилася великим попитом, а 2023 року, порівняно з 2022-м, її продажі впали майже на половину.
Випуск малосерійного, нехай і культового автомобіля – це великий ризик для одного автовиробника. За даними видання Carsguide, президент Gazoo Racing Томоя Такахасі каже, що єдиний спосіб для Toyota продовжувати випускати спеціально створені для задоволення автомобілі в майбутньому – співпрацювати з іншими автовиробниками.
«Наша місія — змусити автолюбителів усміхатися, тому іноді нам потрібно співпрацювати, — сказав пан Такахасі. — Ринок спортивних автомобілів у майбутньому скорочуватиметься. Ми не можемо підтримувати спортивні автомобілі під маркою Toyota. У майбутньому співробітництво між брендами розширюватиметься».
Читайте також: Toyota втратила $15 млрд ринкової капіталізації через скандал із сертифікатами
Представники північноамериканського відділення Toyota заявили, що обмірковують плани на Supra, але співпрацю з BMW дійсно назвали завершеною.
Toyota шукає симбіоз, подібний до співпраці з Subaru у створенні GR86. Це робиться не заради подальшого виживання одного виробника, а «для захисту автолюбителів у їхньому праві отримувати задоволення» – сказав пан Такахаші кореспондентові Carsguide.
Спасибо!
Теперь редакторы в курсе.