Менеджер з маркетингу продуктів Apple для Mac Гордон Кеппел розповів в інтерв’ю Inverse про майбутнє комп’ютерів компанії на ринку відеоігор. Матеріал доступний на сайті медіа.
У розмові з журналістами Кеппел пояснив, чому для Mac виходить не так багато ААА-тайтлів, як для інших платформ. За його словами, для появи великої кількості відеоігор потрібне бажання розробників. У зв’язку з цим багато великих проектів навіть не збираються адаптувати під девайси бренди.
“Ми постійно прислухаємося до відгуків і шукаємо способи покращити App Store”, – підкреслив топ-менеджер фірми.
За словами Гордона Кеппела, Apple має амбіції перетворити Mac на одну з головних ігрових платформ на ринку. Представник корпорації розповів, що Apple має лінійку продуктивних процесорів, а комп’ютери мають високоякісні дисплеї та динаміки.
У висновку Кеппел повідомив, що в компанії мають намір налагодити швидше портування ігор на комп’ютери Mac. Як приклад представник Apple навів ААА-гри Lies of P та Baldur’s Gate 3, які з’явилися на Mac паралельно з релізом на ПК та консолях.
Раніше журналісти видання DSOGaming перерахували список ігор для ПК із найгіршою оптимізацією. У топ потрапили Wanted: Dead, The Lord of the Rings: Gollum, WILD HEARTS, Wo Long: Fallen Dynasty, Immortals of Aveum та Cities Skylines 2.
Спасибо!
Теперь редакторы в курсе.