У «Дії» з’являться шість нових сервісів: соцвиплати, АІ-асистент та е-нотаріат

Міністерство цифрової трансформації України оголосило про запуск нових сервісів у застосунку та на порталі «Дія». Уже найближчим часом українці зможуть скористатися АІ-асистентом, подавати заявки на соціальні виплати, отримати е-нотаріальні послуги та інші цифрові можливості.

Про це повідомив перший віцепрем’єр-міністр — міністр цифрової трансформації Михайло Федоров. За його словами, головна мета нововведень — повністю прибрати бюрократію, черги та корупцію з державних послуг.

Які сервіси з’являться у «Дії»

  1. АІ-асистент на порталі «Дія»
    Це перший у світі національний цифровий помічник, який допомагатиме отримувати державні послуги та консультації. На старті він видаватиме довідки про доходи, а надалі відповідатиме на будь-які запити «людською мовою».
  2. е-Нотаріат
    Послуги нотаріуса стануть доступними онлайн, без потреби особистих візитів.
  3. еАкциз
    Користувачі зможуть перевіряти легальність алкоголю та тютюну через сканування електронної марки. Це допоможе скоротити тіньовий ринок і збільшити податкові надходження (щороку втрати становлять близько 30 млрд грн).

Читайте також: Переселенці в Запорізькій області можуть отримати грошову допомогу в Дії: як оформити

  1. Шлях пораненого
    Цифровий сервіс для військових та їхніх родин: весь процес взаємодії з державними органами буде автоматизовано онлайн.
  2. Базова соціальна допомога
    Усі соціальні виплати буде об’єднано в одну комплексну послугу. Подати заявку можна буде напряму через «Дію».
  3. Витяг про несудимість з апостилем
    Новий сервіс дозволить замовити документ із доставкою. Наразі його можна отримати лише в одній точці Києва.

 

Що далі?

Мінцифри також планує:

  • запуск послуги з онлайн-розлучення,
  • «Пакунок школяра»,
  • цифрові кімнати для одруження,
  • послугу зміни прізвища (до кінця 2025 року).

Більше половини звернень до підтримки «Дії» вже обробляє штучний інтелект.

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

2025-08-27