Керівник китайського автовиробника Li Auto Лі Сян пояснив, чому автопілот електрокарів Tesla буде неповноцінним у Китаї. Про це повідомляє видання CnEVPost із посиланням на соцмережі топ-менеджера.
Лі Сян міркував на тему можливого дозволу компанії Ілона Маска запустити у Китаї функцію автопілота (Full Self-Driving, FSD). Глава Li Auto назвав фатальним недоліком американських електрокарів відсутність лазерних далекомірів, або лідарів, через що погано орієнтуються на дорозі в темний час доби. На думку Маска, звичайні камери краще підходять для пересування електромобіля в автономному режимі, ніж лідери.
За словами Лі Сяна, на китайських дорогах іноді може бути освітлення, а також зустрічаються машини з непрацюючими фарами і ліхтарями. Якщо електрокар Tesla не помітить зустрічні автомобілі, може статися ДТП.
- Читайте також: Tesla відкликає майже 700 тис. електромобілів
“Я вважаю, що якщо Маск коли-небудь прокотиться по Китаю глибокої ночі, він вирішить оснастити свої машини лідером”, – зауважив топ-менеджер, підкресливши, що всі автомобілі Li Auto комплектуються лазерним далекоміром.
«Китай відрізняється від США. Якщо ви регулярно пересуваєтеся вночі Китаєм, ви помічаєте вантажівки з розбитими фарами. Вони можуть навіть припарковані прямо на головній дорозі», — заявив Лі Сян.
У червні представники китайського автовиробника Xpeng назвали перешкоду для роботи автопілота Tesla у Китаї. Вони зазначили, що в країні мало велодоріжок, і водії електричних скутерів часто пересуваються автомобільними дорогами, заважаючи іншим автомобілям.
Спасибо!
Теперь редакторы в курсе.