Ряд користувачів Apple отримали повідомлення про те, що їм потрібно змінити пароль. На це звернуло увагу видання AppleInsider.
Журналісти медіа помітили відповідні повідомлення у соцмережах. За словами власників гаджетів Apple, їх профілі було відключено від пристроїв. Також їм на пошту надійшов лист про те, що їм необхідно ввести логін та пароль від облікового запису.
За словами авторів видання, єдиним способом вирішити проблему є скидання пароля. Також, як правило, за подібних випадків користувачів «викидає» з облікового запису на всіх девайсах – iPhone, Mac, iPad та інших.
Станом на середину дня 27 квітня Apple не заявляла про жодні помилки на сторінці моніторингу стану системи. Також журналісти Appleinsider зазначили, що те, що трапилося, не схоже на організований злом або атаку хакерів. Кількість користувачів, яких торкнулася проблеми, не повідомляється.
На початку квітня компанія Apple попередила користувачів з 92 країн про шпигунську атаку. За словами фахівців, невідомі можуть намагатися віддалено скомпрометувати iPhone, пов’язаний із Apple ID.
Раніше повідомлялося, що Apple провалилася на китайському ринку.
Спасибо!
Теперь редакторы в курсе.