У Запоріжжі почали приймати скарги на опалення: як і куди звертатися

5 листопада у Запоріжжі офіційно стартував опалювальний сезон 2025 року. А вже з 12 листопада міський контакт-центр «15-80» розпочав прийом звернень від мешканців щодо проблем із подачею тепла. 

Як повідомили на сайті міськради, на початку сезону зазвичай надходить велика кількість скарг — десь немає тепла у спальні чи кухні, десь потрібно повторно стравити повітря з батарей, а іноді опалення зникає повністю. Через великий потік дзвінків лінії можуть бути перевантажені, тому оператори радять користуватися онлайн-зверненнями.

Подати заявку швидко можна:

  • через особистий кабінет на сайті контакт-центру «15-80» КП «ЦУІТ»;
  • або за допомогою чат-бота «Запоріжжя 1580» у месенджерах.

Також діють телефони контакт-центру «15-80»:

  • ☎️ 15-80 (зі стаціонарного телефону);
  • 📞 (061) 787-15-80;
  • 📱 050 414-15-80;
  • 📱 067 656-15-80.

Фахівці наголошують, що всі заявки опрацьовуються, але через навантаження на лінії у перші дні можливі затримки або переривання дзвінків.

Міська влада запевняє, що комунальні служби працюють у посиленому режимі, аби якомога швидше усунути проблеми з теплопостачанням.

Раніше повідомлялося, що в Запоріжжі зменшать температуру теплоносія в системі опалення.

 

2025-11-12