Росія дедалі частіше завдає ударів по об’єктах транспортної інфраструктури України — насамперед по локомотивних депо та тягових підстанціях. За словами військового аналітика й блогера Віктора Тарана, це свідчить про спробу ворога паралізувати українську логістику та ускладнити постачання на фронт.
Останній удар по Полтаві влучив у локомотивне депо, енергодільницю та адміністративні приміщення. Це не випадковий обстріл: Полтава — важливий залізничний вузол, який з’єднує схід і захід країни та забезпечує перевезення військових, гуманітарних і промислових вантажів.
Аналітик наголошує, що локомотиви є найвразливішим місцем у системі залізниці — їх важко замінити через складність виробництва. Знищення навіть кількох тягових машин може тимчасово паралізувати цілі напрямки.
Такі удари безпосередньо впливають на військові операції, сповільнюючи доставку боєприпасів, пального та техніки, а також евакуацію поранених. Через це штаби вимушені змінювати маршрути й переводити частину транспорту на автомобільні шляхи, що збільшує ризики і витрати.
“Ворог цілить не у рейки, а в серце залізниці — у ті машини, які забезпечують її рух,” — підкреслює Таран.
Без стабільної роботи «Укрзалізниці» неможливо утримувати темпи фронтової логістики. Тому, вважає експерт, залізнична інфраструктура потребує посиленого захисту ЗСУ — інакше країну чекають складні логістичні часи.
Раніше повідомлялося, що Росія атакувала товарний потяг під Ніжином: 12 «шахедів» зруйнували залізницю.





