В Україні росте популярність сервісів доставки готових страв

Все більше людей замовляють їжу з доставкою. Ця тенденція набула особливої ​​сили в ресторанній індустрії під час пандемії Covid19 – і залишається успішною досі. Система онлайн-замовлень є безперечною перевагою як для ресторану, так і для клієнтів. Це дозволяє зробити замовлення швидко, не виходячи з дому. Такий вид послуг дозволяє не тільки підвищити лояльність клієнтів, але й залучити групу абсолютно нових гостей.

Але як організувати доставку їжі з точки зору ресторану? Про які аспекти слід подбати? Як упакувати їжу…?

Доставка їжі: продаж їжі онлайн: переваги

Продаж їжі онлайн для ресторанного бізнесу приносить багато переваг як власнику ресторану, так і клієнтам. Ось деякі з них:

  • Збільшення охоплення та видимості: продаючи онлайн, ви можете охопити більше потенційних клієнтів за межами вашої місцевої спільноти. Люди можуть знайти ваш ресторан через різні платформи доставки їжі, такі як Glovo або bellamozzarella, використовуючи яку можна зробити замовлення їжі харків. Тут також варто зазначити, що ми згадали вищезазначені програми неспроста. 75% клієнтів, які замовляють доставку їжі, роблять це за допомогою мобільних додатків. Тому покладатися на власну систему замовлення настільних ПК може виявитися недостатньо.
  • Збільшення товарообігу: маючи опцію онлайн-замовлення, ви можете збільшити кількість замовлень порівняно з традиційними методами продажу. Клієнти можуть легко переглядати меню, розміщувати замовлення та оплачувати онлайн, що підвищує зручність і спонукає до більш частих покупок. Зі збільшенням плинності кадрів власникам кафе та ресторанів доведеться ще краще керувати персоналом.
  • Оптимізація процесу замовлення та доставки: за допомогою систем онлайн-замовлення їжі ви можете оптимізувати процеси замовлення, прийому та доставки. Це допомагає уникнути помилок, скорочує час очікування клієнтів і забезпечує кращий досвід обслуговування.
  • Покращене управління запасами: за допомогою онлайн-замовлень ви можете краще прогнозувати попит на певні страви та краще керувати запасами. Це допомагає уникнути відходів продукту та зменшує витрати, пов’язані з харчовими відходами.
  • Можливість персоналізації та аналізу даних: системи онлайн-продажів часто пропонують можливість аналізу даних про поведінку та вподобання клієнтів. Це дозволяє вам краще адаптувати свою пропозицію до потреб ваших клієнтів і створювати ефективніші маркетингові стратегії. Якщо ви шукаєте розширені параметри аналізу даних про продажі, Wealthon POS варто розглянути. Його впровадження у вашу компанію дасть вам справжнього продавця, з яким вести кейтеринговий бізнес стане легше, ніж будь-коли.
  • Конкурентоспроможність на ринку: у сучасному ресторанному світі конкуренція є жорсткою. Ось чому можливість онлайн-замовлення може бути ключовим елементом, який виділяє ваш ресторан серед інших. Це дозволить вам залишатися в авангарді та не відставати від потреб ринку.
  • Підвищення лояльності клієнтів: зручне онлайн-замовлення може підвищити лояльність клієнтів, оскільки клієнти цінують простоту користування послугами вашого ресторану. Вони будуть готові повертатися регулярно – не виходячи з дому.
  • Доступність 24/7: завдяки онлайн-продажам ваш ресторан може бути доступним для клієнтів цілодобово. Навіть у неробочий час – за умови, що ви наймете необхідний персонал для роботи у пізнішу зміну.

Резюме

Продаж їжі в Інтернеті може бути дуже прибутковим для ресторанів. Таке рішення дозволяє збільшити доходи, оптимізувати бізнес-процеси та краще задовольнити потреби клієнтів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

2025-01-24