Індійський нафтопереробний завод Nayara Energy, який контролює близько 8% ринку країни, почав використовувати так званий “тіньовий флот” для імпорту російської нафти після потрапляння під санкції ЄС. Про це повідомляє Reuters.
Чому це сталося
У липні Євросоюз запровадив санкції проти Nayara, що призвело до відмови багатьох судновласників від співпраці з компанією. Це спричинило скорочення переробки нафтопродуктів на заводі у штаті Гуджарат, потужність якого становить 400 000 барелів на добу. Робота підприємства була знижена до 70–80%.
Деталі імпорту
У серпні Nayara імпортувала щонайменше сім партій російської нафти, зокрема на суднах, які вже перебувають під санкціями. Загальний обсяг постачання склав близько 700 000 барелів сорту Urals.
До введення обмежень компанія реалізовувала приблизно 70% палива на внутрішньому ринку через мережу з понад 6600 АЗС, а решту відправляла на експорт.
- Читайте також: Європа закликає Трампа розгорнути американські винищувачі в Румунії для захисту України
Допомога Росії та проблеми з перевезенням
Через санкції індійські транспортні компанії відмовляються перевозити нафту для Nayara, адже не можуть отримати страхове покриття для суден. У цих умовах російські компанії беруть на себе організацію перевезень.
Nayara, яка частково належить “Роснефти”, звернулася до уряду Індії з проханням про допомогу в забезпеченні стабільних поставок і транспортування.
Контекст
- Імпорт російської нафти в Індію у липні знизився на 24,5% і досяг 1,5 млн барелів на добу — найнижчого рівня з вересня 2023 року.
- Після зростання знижок на нафту Urals індійські державні НПЗ відновили закупівлі.
- Nayara залишається одним із ключових споживачів російської сировини, попри міжнародні санкції.
Спасибо!
Теперь редакторы в курсе.