Відкликання автомобілів обходяться Ford у мільярди доларів

Компанія Ford витрачає на кампанії відкликання $25,5 млн на день. Це стало відомо після публікації фінансової звітності американського виробника за ІІ квартал цього року. 

Як повідомляє Motor1, сервісні акції почали серйозно бити по чистому прибутку Ford. Так, за останні три місяці витрати виробника на кампанії відкликань досягли $2,3 млрд. Це на $800 млн більше, ніж за підсумками I кварталу поточного року.

Читайте також: Збитки Ford від страйку профспілок склали $1,3 млрд.

За даними Національної адміністрації безпеки дорожнього руху США, цього року Ford оголосив 37 компаній, у яких сумарно брали участь понад 3,5 млн автомобілів. За цим показником Ford лідирує серед усіх автовиробників, на другому місці знаходиться Chrysler із 36 кампаніями (понад 2,2 млн автомобілів).

Ford пов’язує зростання витрат на сервісні акції з пандемією коронавірусу. У її розпалі заводи стикалися зі збоями в ланцюжках постачання та іншими проблемами при складанні машин.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

2024-07-26