Представники молодого покоління найчастіше цікавилися складними смартфонами, ніж інші користувачі. Про це повідомляє видання ZDNet.
Журналісти медіа послалися на дані онлайн-сервісу Decluttr, фахівці якого оцінили популярність складних смартфонів. Експерти назвали основних споживачів подібних гаджетів — ними виявились представники покоління Z та молоді мілініали, що народилися наприкінці 90-х.
За оцінками аналітиків, серед згаданої вікової групи інтерес до складних пристроїв за рік зріс на 15 369 відсотків. Директор з маркетингу Decluttr Ліам Хоулі зауважив, що підвищений інтерес до розкладачок викликаний тим, що молоді люди починають переосмислювати свій досвід, також впливають на них ностальгічні почуття. Хоулі підкреслив, що багато мільйонів згадують своє дитинство, коли на ринку були поширені прості телефони та розкладні гаджети.
Інтерес до доладних смартфонів також демонструє статистика пошукових запитів. Так, за останні 12 місць кількість запитів у Google “розкладачка Motorola Razr” зросла на 241 відсоток, “розкладний телефон Oppo” – на 511 відсотків.
Наприкінці жовтня джерела Digitimes розповіли, що компанія Apple запланувала випуск першого складаного iPad. Девайс повинні подати наприкінці 2024 або на початку 2025 року.
Спасибо!
Теперь редакторы в курсе.