ЗМІ: За три місяці будівництво євроколії до Ужгорода не зрушило з місця

Ще 11 квітня в присутності голови Уряду України Дениса Шмигаля та очільника держконцерну “Укрзалізниця” Євгена Лященка відбулось укладання першої ланки рейкошпальної решітки нової колії європейського стандарту 1435 мм на напрямку Чоп-Ужгород, але подальша реалізація цього проекту так і не відбулася, – пише  cfts.org.ua

З відповідною заявою виступив екс-топ-менеджер “Укрзалізниці”  Олександр Красноштан.

Коментуючи ситуацію, він написав у Facebook:  “Три місяці тому після посту Дениса Шмигаля мав велике піднесення: розпочалось будівництво європейської колії до Ужгорода. Укладено першу рейкошпальну решітку, що свідчило про те, що вже дуже скоро українці отримають шикарну можливість подорожей до ЄС. Але після трьох місяців піднесення обрушилось: перша решітка поки що залишається крайньою на момент. Відповідно, оптимізм згасає”.

Чому роботи на Закарпатті так і не розпочалися – невідомо, в УЗ ніяк не коментували процес будівництва євроколії.

Читайте також: Укрзалізниця отримає 80 млн євро для будівництва євроколії із Львова до країн ЄС

Слід зазначити, що проект передбачає будівництво 22 км залізничної колії європейського стандарту, яка повинна з’єднати Ужгород та Чоп.

Також в рамках реалізації проекту планують виконати реконструкцію штучних споруд, об’єктів та мереж інженерного забезпечення. На заключному етапі планується електрифікація євроколії.

Проект має бути реалізований за 50% грантового співфінансування фонду ЄС Connecting Europe Facility (CEF). Загальна сума проєкту 1,3 млрд грн.

Згідно з планами Уряду, термін завершення всіх робіт складає 14 місяців.

Також планується проведення техніко-економічного обґрунтування можливого продовження євроколії від Ужгорода до Львова, що стане важливим кроком для приєднання Львова до двох Європейських Транспортних Коридорів TEN-T – Рейн-Дунайського та Середземноморського.

2024-07-15